torsdag 4. februar 2010

Sjikane

Hvem skal ha ansvaret for at min datter på 15år blir sjikanert på det groveste daglig med ukvemsord og beføling både her og der av innvandrer som staten har sluppet inn.
Hun er skoleflink,og en sunn norsk ungsdom,men nå sliter hun med bare og ville gå på skolen!!
Dette begynner og bli helt uholdbart for oss.Når skal det settes en stopper for dette,eller må jeg gjøre det selv!!
Dette er ikke et enkelt tillfelle.Noen av de som kommer har jo ikke begreper på hvordan de skal oppføre seg.
Men vi må forholde oss til dere forskurdde religionen som de selv synder mot hver dag.
Jeg er drit lei.Og de er et stort problem i Norge.


Min datters karakterer raser,da hun nå ikke vil gå på skolen pga. av dette!!Hvem har ansvaret!!
Jeg forlanger et knallhardt regelverk hvordan disse idiotene skal oppføre seg.
Sitert fra: MUSLIMER!!VI HAR FÅTT NOK!!!
(Bilde: anataman)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar