tirsdag 10. august 2010

«Sverige på vei mot borgerkrig»

Flera gånger i veckan åker jag hem till våra äldre och svaga som blivit utsatta för smutsiga åldringsbrott (där någon tränger sig in i lägenheten och lurar/misshandlar den gamla tills de får alla värdesakerna) och ber om ett signalement på vem som begått detta hemska övergrepp. Varje gång beskrivs gärningsmannen som invandrare från en speciell folkgrupp. Inte en enda gång under hela min poliskarriär har jag fått gärningsmännen beskriven som Svensk.

Detsamma gäller de tusentals personrånen där vår barn och svaga blir hotade och rånade på gator och torg, 95 procent av de hundratals gärningsmän jag fått beskrivna för mig anges av den utsatte vara invandrare.

http://politisktinkorrekt.info/2010/08/09/polis-och-sverigedemokrat

Svensk leser:

Gummikulor och militär insats är lösningen. Det är ingen invandring vi ser idag, det är kolonisering/ockupation.
Om inte den av staten utsedda ordningsmakten kan upprätthålla ordningen är det en extraordinär situation och utegångsförbud skall råda. Överträdelser bestraffas omedelbart och mycket hårt. Vi är ju på gränsen till inbördeskrig!

Sitert fra:
Sverige på vei mot borgerkrig mener en leser

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar